Wednesday, 15 December 2010

Kestvussõidu sääreväristajatele esitatavad tehnilised tingimused (eelprojekt)

Klass – ”Riga/standard”:

Mootor:
d4, d5, d6, d8 ja nende modifikatsioonid (Vene päritolu).
Nõutav - tehase karter, õhkjahutusega silinder ja silindripea (tuult suunav gondel ja lisa jahutusribide kinnitamine lubatud, vedelikuga jahutamine sõidu ajal keelatud), karburaator koos originaal õhupuhastajaga, leegitoru koos summutiga.

Forseering: vaba, lubatud on mootori sisene forseerimine. Kolvi läbimõõt peab jääma 38,5 mm-ni. Kolvikäiku muuta ei tohi ( tehnilisel kontrollil õigus silindripea eemaldamisel mõõta).

Karburaator: peab kuuluma eelpool nimetatud markidele või nende modifikatsioonidele. Tehase õhufilter kohustuslik, lubatud õhufiltri sisene metallvõrk asendada porolooniga.

Väljalase: Leegitoru ja summuti peavad vastama võrri modifikatsioonide D seeriatele. Väliskuju peab olema originaali sarnane. Keevitamine parandamiseks ei ole keelatud. Sõelte eemaldamine lubatud.

Süüde: vaba
Lisavooluallika kasutamine tulede jaoks lubatud

Ülekanne: vaba, fikseeritud ülekandesuhe (kett).

Raam, rattad: nõutav võrri ( Riga) originaal raamid ja rattad, Lubatud kasutada ka mopeedi 16” rattaid. Pedaalid, jalarauad-võib ka toru läbi raami (toru otstes pehmendavad kummivoolikud). Porilauad, paak, leistangid ja sadul -vaba.

Rehvid: vaba. Naelad, ketid ja muu välja ulatuv metall on keelatud.

Pidurid: nõutav vähemalt ühele rattale mõjuv pidur ( korrasolekut kontrollitakse tehnilises boksis).

Sõitja varustus: Kaitsekiiver (kinni rihmatud), pikad püksid, saapad või turvajalanõud on kohustuslik.

Tutvumiseks asjaosalistele. Oodatud kommentaarid ja ettepanekud.
Kinnitame 30.detsembril 2010
Parimat soovides
Aimar ja Kalmer

6 comments:

  1. Raam,rattad - kas kahvel kuulub raami alla? Minu soovitus oleks, et kahvel koos vedrustusega oleks originaal

    ReplyDelete
  2. Tere!

    Käesolevaga loeme tehnilised tingimused kinnitatuks (k.a. Siimu kommentaar ehk kahvel-vedrustus olgu originaal).

    Head pusimist!
    Orgkomittee nimel Allan ja Aimar

    ReplyDelete
  3. Tere!
    Kas võrrivõidusõidu võistlusteks mõeldud külgkorviga saaks erikokkuleppel sõitma tulla? On see ju veidi rohkem ümber tehtud kui need reeglid lubavad, kuid peaks vedama kahte meest korraga. Kui selline erand oleks korraldatav, siis oleks asjast huvitatud küll ja prooviks sõbrad ka nõusse saada.

    Terv,
    -Kris

    ReplyDelete
  4. Tervist Kris,
    Sinu ettepanek ainult kirgasteb veelgi meie üritust.Kindlasti saame kokkuleppele ja laseme teid rajale aga kahjuks teie klass siis VobriVõrri peauhinnale ei pretendeeri.Teile mõtleksime eriauhinnad välja aga selleks võtke meiega julgelt ühendust,et teada saada kui palju teid tulemas oleks.Eks meil hakkab kuskilt otsast ka raja koormus vastu tulema aga selleks ongi eelregistreerimine.
    tervitades,
    Orgkomitee

    ReplyDelete